L'Oréal True Match Kapatıcı | 4 Beige - 5 Sable Sand

loreal kapatıcı

 Merhaba! Bugün bana göre uygun fiyatlılar arasındaki şu ana kadar kullandığım en iyi kapatıcıyı yorumlayacağım. Şunu belirterek başlayayım, kapatmakta zorlandığım, damarlı göz altlarına sahibim. Maalesef bu durum bende takıntı haline geldi ve günlük hayatta ten makyajı yapmayı sevmesem de morlukları kapatmadan dışarı çıkamıyorum çoğunlukla. Cilt tipimden de biraz bahsetmek gerekirse, yazın kuruya dönük karma, kışın ise pul pul dökülen kupkuru bir cilde sahibim.

Kapatıcıya gelirsek, evet şu ana kadar kullandığım uygun fiyatlı kapatıcılar arasında en iyi örtücülüğe sahip ancak beklentinizi pek yüksek tutmayın çünkü uygun fiyatlı diğer kapatıcılar beni hiç tatmin etmediği için bence kötünün iyisi bir kapatıcı bu. Artılarına ve eksilerine yakından bakalım:

loreal true match kapatıcı swatch
Üstteki 4, alttaki 5 numara
  • İlk kötü yanı renk skalası. Benim cildim pembe alt tonlu ve bu kapatıcının renk tonları hep sarı alt tonlu olduğu için cildime renk uydurmakta oldukça zorlandım. Evet sarı tonlar göz altlarını güzel aydınlatır ancak eğer benim gibi morluklarınız fazlaysa açık sarılar daha da ön plana çıkaracaktır. Normalde renk seçimlerinde genelde açık renkler tenime uyarken (mac pro longwear rengim nw 20) bu kapatıcının 4 numarası bile bana uymadı, tek başına morlukları örtmeye yetmedi, corrector kullanmaya mecbur bıraktı. Yukarıda gördüğünüz gibi 4 numara bana sarı, 5 numara da oldukça turuncumsu oldu. Bu yüzden ben de 5 numarayla morluklarımı kapatıp 4 numarayla aydınlık vererek uygulamaya karar verdim.
  • Diğer bir eksisi kalıcı olmaması. İlk sürdüğümde mükemmel kapanmış ve aydınlık bir etki bıraksa da gün içinde kontrol ettiğimde etkisini yitirmiş ve belirginleşen morluklar sinir bozucu oluyor.
  • Çok kurutuyor! Göz altlarım aşırı kuru olmadığı halde sürdükten bir süre sonra matlaşıyor ve çok kuru duruyor. Üzerine bir de pudrayla sabitleyince (the balm sexy mama) iyice pul pul oluyor. Bence en iyi sonuç veren uygulama şekli nemli bir sünger kullanmak.

loreal kapatıcı swatch
Hızlıca dağıtılmış hali
  • Çizgilere çok fazla doluyor! Kullandığım çoğu kapatıcı benim göz altı çizgilerime dolar ama bunu bol pudrayla sabitlemem gerekiyor, o zaman da görüntü iyice kuru ve donuk duruyor.
Artılarına gelirsek:
  • Ambalajı gayet kullanışlı. Sünger uçlu aplikatörle istediğiniz kadar ürün almanıza olanak sağlıyor. Azalmaya başladığında yani aplikatöre az ürün geldiğinde, paketin ağzındaki plastik kısmı çıkarıp kalan ürüne ulaşabilirsiniz.
  • Makyaj yapmak istemediğiniz ama iyi görünmek istediğiniz günlerde sizi toparlamaya yetecek günlük kapatıcılık sağlıyor.
  • Özel günlerde sıkça indirime giriyor, denk getirirseniz tadından yenmez. Normal fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 35 Lira civarıydı. Ben indirimde 19 Lira'ya satın almıştım.

Toparlamam gerekirse eğer göz altlarınız aşırı mor değilse, sarı alt tonluysanız sizi memnun edebilecek bir kapatıcı. Ama benim gibi çok damarlı göz altlarına sahipseniz, kısa süreliğine makyajlı kalacağınız günler kullanmanızı tavsiye ederim.

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Yeni bir yazıda görüşmek dileğiyle, hoşçakalın.

☆ Shiny 


Instagram: @shinelikeglitters