Ocak Ayı Favorilerim | 2016

Merhaba!
Yeni bir yıl yeni bir yazı dizisi. Artık her ay favorilerimi paylaşmaya karar verdim. Hem benim için arşiv niteliği taşıyor hem de yazması çok keyifli, umarım siz de beğenirsiniz. ^-^

Hadi başlayalım.

sephora mat ruj

Bu ay en çok kullandığım ruj Sephora'nın likit mat serisinden bu mükemmel renk oldu. Aradığım renk, doku, kalıcılık hepsi onda.

Sephora Cream Lip Stain - Marvelous Mauve



far paleti

Far olarak en çok bu paleti kullandım. Renkler o kadar güzel ki hangisini kullanacağımı şaşırıyorum her seferinde.

Revolution - Flawless

 •

allık

The Balm - Pinstripe allığı hem far hem allık olarak çok kullandım bu ay. Kışa çok yakıştırıyorum.

Önce Mac - Painterly uyguluyorum, sonra kaş altıma kadar Wet n wild - Brulee geçiyorum. Crease bölgesine de Pinstripe allığı uyguluyorum. Bu ay çok kullandığım bir görünüm oldu.



accessorize çanta

Accessorize favorilerime gelecek olursak bu kalemliği görür görmez makyaj çantası yapmak geldi aklıma. Ve bu ay çantamdan ayırmadım.

Diğeri de yine Accessorize'dan sert kapaklı, çizgili bir defter.

sticker

Ve bir de bu stickerlar.

Ömrümü böyle şeyler arasında geçirebilirim.

Çok eğlenceli değiller mi? ^-^



parfüm

En çok kullandığım koku, Yves Rocher - Cherry Bloom.

Çok ferah bir çiçek kokusu.



kazak

En çok bu kombini giydim.
Kat kat giyinmek ve sıcak içecekler olmasa kış mevsimini hiç sevmezdim sanırım.



naneli çikolata

Bu ay biraz fazla çikolata tüketmişsem sebebi After & Eight - Mint Chocolate. İçinde beyaz, sütlü ve bitter seçenekleri var ve nane dolgulu. Ben en çok sütlü olanları sevdim.



Benim Ocak Ayı Favorilerim bunlardı.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim, umarım beğenmişsinizdir. ^-^

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Sevgiler.

Shiny.



Instagram >>@shinelikeglitters<<