Alışveriş | HM / Watsons / Gratis / Golden Rose

alışveriş blog

Merhaba!
Alışveriş yazıları bu kadar seviliyorken ben de son zamanlarda yaptığım alışverişleri paylaşmak istedim. Hepsinin fiyatlarını da ekledim yazıya.

Keyifli okumalar ^-^

alışveriş

H&m markasının kozmetik departmanı yenilendiğinden beri ürünlerini denemek istiyordum zaten ve ilk olarak rengine bayıldığım bir mat ruj, köpük krem far ve bu güzel ojeyi aldım. İlk izlenim olarak hepsine bayıldım.

Mat rujlar içinde bu renk beni büyüledi resmen. Victoriana rengi. Fiyatı 24.99 TL.

Krem far seçerken baya zorlandım hepsi birbirinden güzeldi. Earth Angel rengini aldım. Fiyatı 14.99 TL.

Ojelerin fırçası, sürüş kolaylığı, renk skalasına bayıldım. Bunun adı Governess. Fiyatı 12.99 TL.

golden rose oje

Golden Rose'dan bu ojeleri ve bir kaç şey daha aldım.

Jolly Jewels serisini çok seviyorum zaten, gümüş ve altın olanı da var bende, bu renk de aklımdaydı. Fiyatı 8,25 TL.

Rich color serisinden de bu rengi çok beğendim. Bu serinin fırçası yassı ve geniş, tek adımda uygulama vaadediyor ama ben biraz kalın ve sert buluyorum fırçasını. Bunun numarası 15. Fiyatı 3,75 TL.

Color expert serisinden bu kahverengiyi aldım. Bu serinin ambalajı çok hoşuma gitti. Bu da 72 numara. Fiyatı 3,90 TL.

Bu dar şişedeki Express Dry serisini ilk kez gördüm ve bu renge vuruldum. 49 numara. Fiyatı 3,90 TL.

Golden Rose artık ojelerine isim vermeli bence.

Oje alışverişimin sonuncusu da Gratis'ten aldığım Essence oje kurutucu damla. Bunun damlalıklı bir ambalajı var. Fiyatı 7,25 TL.

alışveriş

Sephora'dan bir cam törpü aldım. Manikürde cam törpü gerçekten sonucu çok değiştiriyor. Denemediyseniz mutlaka öneririm.

Fiyat konusunda Sephora'ya anlam veremiyorum yalnız. Reyondaki fiyat etiketi kasaya gidince 3-4 Lira eklenmiş olarak geçiyor. Reyonda 30 Lira görünen törpü kasada 32,90 olmuş mesela. Aldığım diğer ürünlerde de aynı şey oldu ve sorduğumda net bir cevap alamadım, geçiştirmeye çalıştılar. Zaten çalışanların çoğunun o bilgisizliğine rağmen dünyayı kurtardığını sanan egoları oldukça komik görünüyor. Sırf bu yüzden alışveriş yapmak istemeyen çok insan tanıyorum ve duyuyorum.

golden rose ruj

Geldik en sevdiğim bölüm, dudak ürünlerine. Golden Rose olanları yine kendi mağazalarından aldım.

En üstteki waterproof dudak kalemi çok sevdiklerimden. Asansörlü kalemler çok pratik oluyor hem ucunu açmaya gerek yok hem de sürekli ince kalıyor. Bu 53 numara. Fiyatı 6 TL.

Asansörlü kalemlerde fazla renk seçeneği yoktu aldığım yerde o yüzden bir de normal dudak kalemi aldım. Eve gelir gelmez denedim bu kalemi, çok sevdim. Mat ve çok kalıcı. Bu üsttekinden daha koyu bir renk. Numarası 511. Fiyatı 4,25 TL.

Golden Rose'un yeni çıkan kalem rujlarından 8 numarayı denemek için aldım. Bunu da çok sevdim. Kalem rujlar çok pratik ve doğal bir görünüm veriyor. Diğer renklerini de denemeyi düşünüyorum. Fiyatı 12,90 TL.

Son olarak Watsons'tan sevgililer günü indiriminde görüp kaçırmak istemediğim Revlon Colorburst mat kalem rujlarından Sultry rengini aldım. Bunun normal fiyatı 29,99 ama indirimde 18 Lira'ya düşmüştü.

alışveriş

Maybelline Brow Satin kaş kalemi ve pudrasını çok merak ediyordum. Bu alışık olmadığımız yapıda bir tarafı sünger aplikatörlü ve ucunda far bulunuyor. Çok doğal bir uygulama yapıyor. Diğer ucu da kalem. Bunun üç renk seçeneği vardı tabii ki yine renk uydurmakta zorlandım. Bir açığını alsam bana açık olacaktı bu da biraz koyu geldi ama hafif uyguladığımda sonuç güzel oluyor. Ben özellikle farlı kısmını sevdim. Fiyatı 20 küsür Lira diye hatırlıyorum.

Golden Rose'dan bir de bu kaş kalemini aldım. Bir ucu incecik asansörlü kalem, diğer ucunda da güzel bir fırçası var. Renk skalası da çok güzel, 4 ya da 5 renk seçeneği vardı hep küllü renklerde. Bendeki 102 numara. Kaşlarımla tam uyum sağladı. Çok sevdim. Fiyatı 18,90 TL.

far

Bu farları da Watsons'tan sevgililer günü indiriminde aldım.

Maybelline color tattoolardan iki rengi severek kullanıyorum bir de bu mat renk aklımdaydı hazır indirimdeyken aldım. Adı Permanent Taupe. Normal fiyatı 17,99 indirimde 10,79 Lira'ya düşmüştü.

Diğer farın da rengi ve üzerindeki doku çok güzel görünüyordu. Bunun da normal fiyatı 13,99 indirimle 8,39 Lira olmuş.

alışveriş

Splat ağız bakım köpüğünü çok merak ediyordum. Bu da Gratis'te Şubat ayı boyunca indirimdeymiş. Normal fiyatı 29,90 indirimli fiyatı 12,50 TL.

alışveriş

Watsons'ın Küçük Prens temalı minik mendilleri çok sevimli değil mi? Bunlar 12'li pakette satılıyor, paketleri lila ve mavi renk karışık. Fiyatı 5,99 TL.

alışveriş

Son olarak tabii ki her indirim döneminde almadan yapamadığımız pamuklar. Ben genelde Watsons'ın kendi pamuklarını ya da İpek markasını tercih ediyorum. Herkesin bayıldığı Benri pamukların özellikle dikişleri yani kenarları bana çok sert geliyor ve yüzümde kullanamıyorum. Bunlar yumuşacık göz ve yüz için çok uygun. Bunun da fiyatı 3,99 Lira. (Yanlış hatırlamıyorsam 1-2 Lira indirimli fiyatı bu.)

Benim son zamanlarda yaptığım alışverişlerim böyleydi. Umarım faydalı olmuştur.

Ürünler hakkındaki detaylı incelemelerimi bloga ekleyeceğim. Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Sevgiler.

Shiny.


Instagram >>@shinelikeglitters<<