HM Mat Ruj | Victoriana


Merhabalar!
H&M markasının kozmetik bölümünü çok sevdik. Gerçekten başarılı ve uygun fiyatlı ürünleri var. Ben de bugün sizlere mat rujlarından "Victoriana" rengini göstermek istiyorum.


Keyifli okumalar ^-^


İçinde oldukça morluk bulunduran bir renk Victoriana. Mağazada görür görmez dikkatimi çekti. Ancak mutlaka dudaklardaki duruşuna bakıp alınması gereken renklerden. Ten renginize, cilt alt tonunuza uymazsa çok cansız gösterebilir.


Mat olmasına rağmen sürümü kolay, kremsi bir yapısı var. Sürdükten sonra biraz matlaşıyor, dudaklarımı kurutmuyor ama kurulukları ön plana çıkarıyor her mat ruj gibi. Hangi ruj olursa olsun sürmeden 15 20 dk önce dudakları nemlendirmekte fayda var kuruluklara yapışıp kötü görünüme yol açmaması için.

Dudak renginize, ten renginize göre duruşunun değişeceğini hatırlatmak isterim. Rujların gerçek rengini almak isterseniz dudaklarınıza önce kapatıcı ya da fondöteninizden sürüp üzerine rujunuzu uygulayabilirsiniz. Bu işlem dudakları çok kurutur yalnız onu da söyleyeyim.

Ben bu ruju, rengini sıcak bulduğum rujlarla karıştırarak kullanmayı da seviyorum. Bu renk katılan rujlar daha soğuk bir renge dönüyor.

Essence'in Satin Mauve dudak kalemiyle güzel uyum sağlıyor.

Fiyatı 24.99 TL. H&M'in kozmetik bölümü her mağazasında bulunmuyor, gitmeden önce internet adresinden bakabilirsiniz şubelerine.

Siz nasıl buldunuz H&M Victoriana rengini?

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ taraftaki bölümden istediğiniz yerden beni takip edebilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.

Hoşçakalın.

Shiny.




Instagram >>@shinelikeglitters<<