Chanel Natural Finish Loose Powder

chanel poudre universelle libre

Merhaba! Bugün en sevdiğim pudramdan bahsedeceğim sizlere. Karşınızda Chanel Natural Finish Loose Powder.

chanel poudre universelle libre


Dev bir paket içinde gelen bu pudra 30 gram, klasik ve şık bir ambalaja sahip. Sanırım üç renk seçeneği mevcut. Bendeki en açık renk olan 20 Clair.

chanel poudre universelle libre

Cildimin kuru olduğunu hatırlatarak başlayayım. O yüzden pudraları parlamayı önlemek için değil de daha çok göz altı kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum ben. Daha önce bu işlem için kullandığım transparan pudralar sabitleme konusunda başarılı olsa da hem göz altlarım mor olduğundan kapatıcının rengini karartıyor hem de kuru bir cildim olduğu için kabuk kabuk bir hal alıyordu. Ben de yeni bir pudra için araştırmalarım sonucu Chanel'in doğal bitişli bu pudrasının bana uygun olacağını düşündüm ve gerçekten çok sevdim.♡

chanel poudre universelle libre

Sevmemek için tek bir neden yok! Pudra, sürdüğüm yere anında ipeksi bir doku katıyor ve pürüzsüz bir görünüm veriyor. Asla kurutmuyor, kuru ciltliler için mükemmel bir pudra. Kapatıcının rengini karartmıyor aksine aydınlık bir görünüm sağlıyor. Kalıcılığı gayet güzel, gün içinde tazeleme gereği duymuyorum. Bir de o varla yok arası mükemmel kokusu yok mu...

chanel poudre universelle libre

Ben -özel bir gün olmadığı sürece- kapatıcı dışında ten ürünü kullanmıyorum. Bu yüzden göz altlarımda Mac pro longwear gibi yoğun kapatıcılar kullanıp yüzümü çıplak bıraktığımda görüntü biraz tuhaf olabiliyor. Böyle zamanlarda göz altlarımı sabitlediğim bu pudrayı tüm yüzüme de geçiyorum. Anında fark edilir bir canlılık katıyor yüzüme. Photoshoptaki 'blur' efekti gibi pürüzsüz bir görünüm oluşturuyor.

chanel poudre universelle libre

İçinden kendi aparatı da çıkıyor. Pudrayı tüm yüzüme uygularken bunu kullandığımda kendimi eski zamanlarda hissediyorum. Nostaljik bir havası var. :) Göz çevrem içinse Sigma F35 ya da Real Techniques Setting Brush kullanıyorum. Bazen de Beauty Blender.

chanel poudre universelle libre

Bu şekilde daldırarak fırçaya yeterli miktarda ürün alıyorum. Kapağa dökünce fazla ürün ziyanı oluyor çünkü. Yüzüme uygularken de asla süpürme hareketleri yapmıyorum. Hafifçe tampon hareketlerle uyguluyorum ki kapatıcımı yerinden oynatmasın.

chanel poudre universelle libre

Cildim kuru olduğu için yağlanmayı kontrol altına alır mı, alırsa da ne kadar alır bir fikrim yok ne yazık ki. Ben evden çıkmadan sürdüğümle yetinebiliyorum. Zaten tazelemek için o koca paketi taşımak imkansız. Ama tazeleme ihtiyacı duyarsanız da bir peçeteyi tek kat haline getirdikten sonra içine pudra döküp yanınızda taşıyabilirsiniz.

Bu arada transparan pudraları ten makyajının kalıcılığını arttırdığımız gibi rujumuzun kalıcılığını arttırmak için de kullanabiliriz. Ruj öncesi ve sonrası dudakları pudralayıp sonra bir kat daha ruj sürüp üstüne tekrar pudra uyguladığımızda, mat ve daha kalıcı bir ruj elde ederiz.

Ben pudramı Sephora'dan almıştım ama önce "Öyle bir ürün yok." dediler, tam çıkacakken başka bir çalışan gelip ürünü buldu. Israrla sorun yani, yok dediklerine bakmayın.

Konu en sevdiğim pudra "Chanel Natural Finish Loose Powder" olunca bol görselli, uzun bir yazı oldu.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim, umarım beğenmişsinizdir. ^-^

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Sevgiler.

Shiny.



Instagram >>@shinelikeglitters<<