Kozmela / Black Friday İndirim Alışverişim


Merhaba! Bugün biraz Black Friday indirimlerinden, Kozmela alışverişimden bahsedeceğim.

Bildiğimiz gibi Kasım ayının son cuması bir çok yerde Black Friday indirim kampanyaları gerçekleşti. Ben de bir kaç ay önce Sigma Beauty'den fırça almak istiyordum ama kargo ücretinin 12.95 Dolar (yaklaşık 35 TL) olduğunu görünce Kasım ayını beklemeye karar vermiştim. Aslında ülkemizde online olarak Kozmela, Sigma fırçalarını satıyordu ancak mesela F40 açılı allık fırçası Sigma'nın kendi sitesinde 20 Dolar (yaklaşık 60 TL) iken Kozmela'nın sitesinde 105 TL'ye satıldığı için bana pek cazip gelmiyordu. Ben de nasılsa her yıl olduğu gibi Black Friday günü Sigma bütün dünyaya ücretsiz kargo fırsatı sunacak diye o günü bekliyordum.

Ve Kasım'ın son perşembesi geldiğinde 12.00 itibariyle Sigma ücretsiz kargo kampanyasının 48 saat boyunca geçerli olduğunu duyurdu. Ben de hemen sitesine girdim ama istediğim fırça seti zaten indirimde olduğundan tükenmişti. Ülkemizde gümrük sıkıntısı olduğu için de 75 Euro'yu geçmek istemediğimden alabileceğim fırça setleri sınırlıydı.

Durum böyle olunca ben de Kozmela'ya yöneldim. Aslında Kozmela da indirim yapıyordu Black Friday günü ama geçen sene yaptığı indirim bana yeterli gelmediği için önce oraya yönelmemiştim. Sonra baktım ki bu yıl Sigma fırçaların tümünde %50 indirim yapacaklarmış hemen kendime bir liste hazırladım. Sitede bir çok üründe güzel oranlarda indirim vardı. İndirim Perşembe gecesi saat 00.00'da başlayacaktı.

İndirimler güzeldi ama geçen seneki site çökme durumu bu sene de olur mu diye endişe etmiyor değildim. Geçen sene yoğunluktan dolayı insanlar sitenin çökmesiyle gece yarılarına kadar bilgisayar başında kalmışlardı. Ben de bu duruma düşmemek için 23.30 gibi girdim siteye. Şansıma indirimler başlamıştı. Bir iki şey daha bakayım derken 15 dk içinde alışverişimi sorunsuz tamamladım. Biraz daha bekleseydim vay halime! Sadece son anda ödeme sayfasında bir tutukluk oldu ama ucuz atlattım. İlerleyen dakikalarda alışveriş iyice zorlaşıyordu İnstagram'dan takip ediyordum yorumları. Site çökmesi tahammül edilemez bir durum tabi ama Kozmela çalışanları çok ilgiliydi. Hatta sabaha karşı yapılan yorumlara bile cevap veriyorlardı.

Benim buraya kadar tek bir şikayetim oldu o da destek bölümüne sormuş olduğum "Banka kartıyla alışveriş yapılabiliyor mu?" sorusuna "Hayır." cevabı almış olduğum halde aynı gece, aslında yapılabiliyor olduğunu öğrenmemdi. Yanlış bilgilendirme hiç hoşuma gitmedi.

Şimdi geçelim alışverişe...


Paketlemeyi hiç beğenmediğimi söylemeliyim. Böyle bir kutu içinde geldi fırçalarım. Fırçalar sıkışmış görünüyordu ve tabii ki çok korktum paketi açtığımda. Hemen çıkardım kutudan, bu sefer de fırçalar pat pat yere düştü. Balonlu poşete sarıp kutuya sokmuşlardı uçları açık kalmış bir şekilde. Çok çok kötü...

Neyse, bu alışverişte Sigma'dan bana göre en kullanışlı fırçaları seçtim. Real Techniques Setting fırçayı da hiçbir yerde bulamıyorken indirimde kaçırmak istemedim.


Benim seçtiklerim;

  • Sigma F40, allık, kontür, bronzer uygulamaları için.
  • Sigma F35, göz altlarımı pudrayla sabitlemek ya da aydınlatıcı uygulamak için.
  • Sigma E55, yassı bir far fırçası.
  • Sigma E40, büyük bir dağıtma fırçası.
  • Sigma E25 en sevdiğim far fırçası, hem far uygulamaya hem dağıtmaya yarıyor.
  • Sigma E30 kalem fırça, alt kirpik diplerine far uygulamak için.
  • Sigma E65, eyeliner fırçası.
  • Son olarak Real Techniques Setting brush.


İçime sinen bir alışveriş oldu Sigma fırçalara yarı fiyatına sahip olmak. Hem de yurt dışından alışveriş yapıp beklemektense kısa sürede elime ulaşmış olması çok iyi oldu.


Bunlar da Kozmela tarafından gönderilen tester ürünler. Vichy olanı kendi paketiyle koymadıkları için ne işe yaradığını bile bilmiyorum. Yani bu kadar alışveriş yapıyoruz ve böyle apar topar paketleniyor, bu hiç mi hiç hoşuma gitmedi.

Hepsinin inceleme yazısı ve yorumlarım ilerleyen zamanlarda blog ve Instagram hesabımda (@shinelikeglitters) olacak.

Benim Kozmela indirim alışverişim bu şekildeydi. Siz neler aldınız indirimlerde? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, hoşçakalın.

☆ Shine Like Glitters 


Instagram: @shinelikeglitters