MAC Mehr Ruj


Merhaba!
Bu yazının konusu en sevdiğim makyaj malzemelerinden, bir ruj. Ruj sevmeyenimiz yoktur herhalde. Ben de bugün, ülkemizde satılmadığı zamanlar yabancı blogger ve vloggerlarda görüp görüp ülkemizde olmadığına çok üzüldüğüm MAC Mehr rujdan bahsedeceğim.


Mac rujlar yapılarını, kokularını, sade ve şık paketlerini çok beğendiğimiz rujlar. En çok satin ve mat yapıdaki rujlarını beğeniyorum Mac'in. Mehr de mat yapıda bir ruj. Mat ama sürerken gayet yumuşak ve kolay uygulanıyor. Sürdükten sonra da çok kurutmuyor dudaklarımı ama garip bir şekilde kalıcı. Bir şeyler yiyip içmedikçe kolay kolay çıkmıyor dudaklarımdan.


Rengini de içinde azcık sıcaklık bulunduran gül kurusu olarak tanımlayabilirim. İlginç bir renk aslında sıcak da değil soğuk da değil süren kişiye göre değişiyor. Arada bir renk. Ton olarak da ne abartılı ne de çok silik tam ortada.

      Aslında ben bu ruju fotoğraflarda görüp bayılıyordum. Garip bir şekilde
normalden daha koyu ve eşsiz bir renk olarak görünüyor fotoğraflarda. Türkiye'ye geldiğini duyduğumda koşa koşa mağazaya gittim ve ruj standında diğer renklerin arasında bulmakta bile zorlandım o kadar soluk görünüyordu ki. İlk hayal kırıklığını o an yaşadım. Sonra elime swatchladım ve hiç beğenmedim. Nerede o fotoğraflardaki Mehr nerede elimdeki Mehr. Ciddi ciddi ülkemize gelen Mehr'in değiştirilmiş olduğunu düşündüm. Düşünün ben bu ruju yurt dışından sipariş etmeyi düşünüyordum o kadar beğenmiştim ki görmeden almayı göze alacak kadar...

 Tabi elimdeki duruşunu beğenmeyince almamaya karar verdim o gün. Sonra baktım herkes aldıkça alıyor ve fotoğraflardaki duruşuna hala hayranım, tekrar denemeye karar verdim. İlk Mac'e gidişimde bu sefer dudağımda denedim ve gün ışığında baktım duruşuna. Bu sefer gerçekten beğendim ve satın aldım hemen. Mağaza ışıklarının ne kadar yanılttığını bir kez daha görmüş oldum.

Çoğu insan bu rujun çok abartıldığını düşünüyor kendilerine yakıştıramadıkları için. Ben de Kinda Sexy'nin fazla abartıldığını düşünüyorum mesela. Bana pembe alt tonlu rujlar yakışıyor çünkü.

Bir de bu ruja çok yakıştırılan Soar adlı dudak kalemiyle yan yana swatchladım mağazada ama Soar Mehr'in yanında şeftali-kahvemsi kalıyordu. Dudakta denediğimde rujun rengini biraz daha koyulaştırıyor güzel yakışıyorlar ama elimde zaten çok fazla dudak kalemi olduğundan Soar'ı almadım şimdilik.

İşte benim Mac Mehr'e kavuşmam bu şekildeydi. Siz ne düşünüyorsunuz bu renk hakkında? Aşağıya yorum olarak yazabilirsiniz.

 Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, hoşçakalın. :)

☆ Shine Like Glitters 



Instagram: @shinelikeglitters