Gratis İndirim Alışverişim | 20-21 Kasım 2015


Merhaba!
Gratis 300. mağaza açılışını kutlamak için 20-21 Kasım günleri bütün ürünlerinde geçerli % 40 + Gratis kart sahiplerine ekstra %10 indirim gerçekleştirdi. Ben de indirimden aldıklarım fikir olması açısından sizlerle paylaşmak istedim.

Aslında aklımda olan çoğu şeye bakamadım bile çünkü aşırı kalabalık vardı. Çoğu insan sırayı görüp gittiği halde kapıya uzanan bir sıra vardı. Dolayısıyla mağazada adım atacak yer yoktu. Sıraya girip mağazanın yarısını da o şekilde gezmiş oluyorduk. :)

Renkli kozmetik ürünlerine bakamayacağımı anladım ve önüme çıkan ihtiyaçlarımı bulup hızlıca  sepete atıp sıraya girdim. Benim alışverişim ve fiyatları şöyle:



  • Batiste Kuru Şampuan: Benim saç diplerim zaten kuru olduğu için daha önce hiç kuru şampuan denememiştim. En sevilen kuru şampuan markasını da indirimde görünce kaçırmak istemedim. Fiyatı: 15,75 TL.
  • John Frieda Saç Köpüğü: Bu kıvırcık saçlar için olan köpük en başarılı bulduğum saç şekillendiricilerinden. Daha öteki paketim bitmedi ama indirimdeyken yedeklemek istedim. Fiyatı: 14,60 TL.
  • Splat Diş Macunu: Bu markayı ilk kez deneyeceğim. Paketinde çay, kahve içenler için beyazlatıcı etkisi olduğu yazıyordu. Çaydan vazgeçemeyen biri olarak bunun etkisini çok merak ettim. Fiyatı: 8,55
  • Neutrogena Ayak Bakım Kremi: Bu markanın kremlerini zaten çok seviyorum. Topukları yumuşatan bir krem bu da. Fiyatı: 9,45 TL.
  • İpek Disk Makyaj Pamuğu: Ben Gratis'teki Benri markasının pamuklarını sevmiyorum. Dikişleri çok sert geliyor bana o yüzden İpek markasının pamuklarını aldım. Her gün makyaj temizlerken kullandığım pamukları indirimde 2 paket aldım. Fiyatı: 2,40 TL.

Benimki daha çok ihtiyaç alışverişi oldu. Bu arada Gratis kartla ekstra gelen % 10 indirim, %40 indirimle birleşince %50 indirim olmuyor, % 40 'ın üstünden ekstra düşüyor bilginize :)

Siz Gratis indiriminden neler aldınız?

Ürünleri kullandıkça ayrıntılı fikirlerimi belirteceğim. Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, hoşçakalın. :)

☆ Shine Like Glitters 


Instagram: @shinelikeglitters