Pastel Moon Light Aydınlatıcı

pastel aydınlatıcı

Merhaba!
Bugün çok merak edilen Pastel markasına ait Moon Light isimli likit aydınlatıcıya yakından bakalım.

Bu aydınlatıcıya dışarıdan baktığımızda Benefit'in High Beam aydınlatıcısına neredeyse birebir benzediğini görüp aldansak da malesef içeriğinin o aydınlatıcıyla alakası yok baştan söyleyeyim.


pastel aydınlatıcı

Bir kere kapağı açtığımda berbat bir fırçayla karşılaşıyorum. Kılları sağa sola saçılmış, aşırı biçimsiz, yolunmuş gibi. Eğer yapısı güzel olsaydı bu durumu görmezden gelebilirdim ama yapısı da pek iç açıcı değil, gün geçtikçe kıvamı değişiyor, bozuluyor sanki.

pastel moon light aydınlatıcı

Ben elmacık kemiklerimden kaş altıma doğru C çizerek uyguluyorum. İlk sürdüğümde her şey çok güzel. Sim yok ışıltı var, çok sağlıklı bir görüntü oluşuyor yüzümde. Ama ilerleyen saatlerde aynaya baktığımda o güzel görüntü yerini simlere bırakmış oluyor. Ve işin garip yanı sürdüğüm yerde değil de tüm yüzüme yayılmış simler!

Gün sonunda ise sanki tamamen yüzüme minik simler dökmüşüm gibi bir hal alıyor durum, korkunç! Bunun nedeni belki elimi sık sık yüzüme götürüyor olmam olabilir. Tabi yüzümde fondöten, bb krem falan da olmuyor, direkt çıplak tene uyguluyorum. Bunun da etkisi olabilir. Eğer bir ten ürününün üzerine sürerseniz belki cilde daha iyi tutunabilir ve dağılmaz.

pastel moon light aydınlatıcı

Moon Light özellikle güneş ışığı altında öyle bir parlıyor ki, adeta bir Edward'a dönüşüyorsunuz! Fotoğraf çekimlerinde de güzel görünüyor çünkü bariz simli bir aydınlatıcı.

Açıkçası ben bu aydınlatıcıyı pek sevmedim. Bundan sonra sadece çekimlerde ya da kısa süreliğine makyajlı olacağım günlerde kullanmaya devam ederim diye düşünüyorum. Çünkü yüzümde dağılmış simler görmeye tahammülüm yok. Fiyat performans açısından baksam bile iyi değil. Bu arada fiyatı indirimli olarak 9.90 Tl'ydi.

Benim Pastel Moon Light aydınlatıcı yorumlarım bu şekildeydi. Siz nasıl buldunuz bu ürünü? Kullanım önerileriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, hoşçakalın.

☆ Shiny ☆


Instagram: @shinelikeglitters