2015 Favorilerim

favoriler

Herkese merhabalar! Koca bir yılı daha devirdik. 2015'i pek sevmemiş olsam da benim için en güzel şeylerden biri blog açmam oldu. Umarım 2016 hepimiz için sağlıklı, daha mutlu, tüm hayallerimizin gerçekleştiği, sevgi, barış dolu bir yıl olur.

Yeni bir yıla girerken de geçmiş bir yıl boyunca en çok neler kullandığımı, neleri sevdiğimi 2015 favorilerim başlığı altında topladım. Ben favoriler yazılarını okumaktan çok keyif alıyorum, umarım siz de beğenirsiniz.

favoriler


BAKIM

Bakım ürünlerimden ilki olan Kiehl's Ultra Facial Moisturizer ile kısa bir süre önce tanışmış olmama rağmen favorilerime girmeyi başardı çünkü şu ana kadar kullandıklarım arasında etkisini en beğendiğim nemlendirici oldu. Şöyle ki ben çok çok kuru ciltliyim ve bu yoğun nemlendiriciyi sabah sürüyorum, yüzüm akşama kadar nemli kalıyor. Özellikle kış aylarında kağıt gibi olan cildime çok iyi geldi. Diğer bir nemlendirici Kiehl's Avokadolu Göz Çevresi Kremi de aynı şekilde oldukça yoğun, etkisi uzun süren bittikçe alacağım ürünlerden oldu.

Bu yıl tanıştığım en güzel ürünlerden biri de Yves Rocher Kayısılı Peeling oldu. Yüzümdeki tüm ölü derileri, pürüzleri götürüyor ve yumuşacık, aydınlık bir cilt kazandırıyor bana. Kokusunu da çok seviyorum, böyle bir vücut spreyi yapsalar ne güzel olur.

Dudak bakım ürünlerime gelirsek Blistex Medplus çatır çatır dudaklarıma en iyi gelen, uzun zamandır kullandığım mükemmel bir onarıcı balm. Diğer favori dudak bakım ürünüm ise yeni tanıştığım Yves Rocher Ballı Kestaneli Dudak Balmı. Bunun yapısı da epey yoğun, hızlı iyileştiriyor. Kullanımı Blistex'e oranla daha kolay olduğu için bunu genelde çantamda bulunduruyorum.
_ _ _

makyaj favorileri

TEN ÜRÜNLERİ

Şüphesiz bu yıl en çok kullandığım üründür Loreal True Match Kapatıcı. Renk skalası tenime çok uyum sağlamasa da mor göz altlarımı kapatabilen uygun fiyatlı nadir ürünlerden olduğu için bu yıl su gibi içtim resmen. Ben iki rengini karıştırıp uyguluyorum. Ayrıntılı yazısını okumak isterseniz tıklayın >>Loreal True Match Kapatıcı<< Bir diğer favorim ise tabii ki Mac Pro Longwear 'den başkası olamazdı. Kullandığım en iyi kapatıcı! Kapatıcımın akşama kadar sabit kalmasını istediğim günlerde hep bunu uyguluyorum.

Günlük olarak cildime kapatıcıdan başka bir şey sürmüyorum. Göz altlarım fazla damarlı olmasa onu da sürmezdim çünkü hem cildimi yormak istemiyorum hem de akşam yorgun gelip makyajımı iyice silene kadar uğraşmak işkence geliyor. Yine de sürmek istediğim zamanlarda Missha Perfect Cover BB Kremi sürdüm. Kuru cildimle pek iyi uyum sağlamasa da bıraktığı porselenimsi, aydınlık efekti çok beğeniyorum.

Son ten ürünü favorim Mac Paint Pot Painterly Göz Bazı. Göz kapaklarımı çok güzel nötrlüyor. Üzerine sürdüğüm far, göz kaleminin çok kolay uygulanıp dağılmasını sağlıyor.
_ _ _

far favorileri

FARLAR

Bu yıl en çok kullandığım far paleti The Balm Nude Tude oldu. Özellikle Sexy rengini kirpik diplerime dağıtmayı çok seviyorum. Sultry de crease bölgesinde kullanmak için çok güzel sıcak bir açık kahve. Onun dışında Wet n Wild Brulee rengi de bu yıl çok kullandığım farlardan. Yumuşacık bir ten rengi.

Revolution Flawless Far Paleti ise koleksiyonuma yeni katılanlardan. İnanılmaz pigmentli, ışık patladığından tam olarak görünmese de içinde hem mat hem ışıltılı nefis renkler barındıran bir palet. Çok ama çok sevdim. Kısa zaman içinde yazısını yazmayı düşünüyorum.
_ _ _

allık favorilerim

ALLIKLAR

2015'in kış aylarında en çok The Balm Pinstripe allığı, havalar ısınmaya başladığında ise daha çok Fratboy allığı kullandım. The Balm allıklar pigmentasyon ve kalıcılık olarak çok sevdiğim allıklardan.

Aydınlatıcı olarak en çok Sleek Contour Kit içindeki ortada gördüğünüz aydınlatıcı pudrayı uyguladım. Yine aynı palet içindeki kontür pudrası çok severek kullandıklarımdan. Soğuk tonlu bir kahve, tam bir kontür rengi.
_ _ _

pudra favorilerim

PUDRALAR

Bu yıl göz altlarımı sabitlemek için en çok The Balm Sexy Mama Transparan Pudra'yı kullandım ta ki Chanel Naturel Finish Loose Powder ile tanışana kadar. Sürdüğünüz yerde yumuşacık, pürüzsüz, aydınlık bir bitiş sağlıyor. Kabuk kabuk durmuyor ve göz altlarımdaki kapatıcının rengini koyulaştırmıyor.
_ _ _

favori göz

GÖZLER VE KAŞLAR

Bu yıl 'en sevdiğim maskara' tahtına oturmuş olan Deborah 24 Ore Waterproof Absolute Volume maskara elimden düşmedi. Aradığım herşey onda. Hızlı kuruduğu için düşük kirpiklerim tüm gün kıvrık, uzun ve dolgun kalıyor. Bu tüp bitmeden indirimde hemen yedekledim bile. Mac Brow Set Clear ise benim düşük kaşlarımı tüm gün ayakta tutabilen tek kaş maskarası. Ve bunu yaparken inanılmaz bir şekilde kaşlarımı sert tutmuyor.

Sephora'nın bu ten rengi göz kalemini göz içlerime aydınlık vermek istediğimde kullandım. Bu kalem göz içlerimde parça parça durmuyor ve en önemlisi de gözüme florasan takmış gibi yapay bir aydınlık yerine çok doğal bir sonuç elde etmemi sağlıyor. Elimden düşürmediğim diğer bir ürün ise Essence Hot Chocolate Göz Kalemi. Ben bu kalemi tüm yıl neredeyse her makyaj yaptığımda kullandım. Zaten bunu kullanmadıysam da yine kahverengi olan Maybelline Gel Eyeliner 'ı uyguladım kirpik diplerime. Bunları uygularken de hep Revlon'un bu çift taraflı fırçasını kullandım.
_ _ _

ruj

DUDAKLAR

Biliyorum hepsi birbirine benziyor ama rujda kendime en yakıştırdığım tonlar bunlar. 2015'te en çok kullandığım, en sevdiğim rujlar. Golden Rose Velvet Matte serisinden sırayla 02, 14 ve 12 numaraları. Yapıları, kokuları, kalıcılıkları çok güzel, uygun fiyatlı, Mac'e muadil gösterilen rujlar. Zaten bilmeyen yoktur bu rujları herkesin makyaj koleksiyonuna en az bir tane girmiştir diye düşünüyorum.

Diğer iki favorim ise Mac Mehr ve Mac Captive. En sevdiklerim. Mehr rujun ayrıntılı yazısını yazmıştım zaten, okumak isterseniz tıklayın. >> Mac Mehr Ruj <<

Bir diğeri likit mat bir ruj olan Max Factor Lipfinity. Sürdükten bir süre sonra matlaşıyor ve bir yere kıpırdamıyor. Dudaklarımı çok kuruttuğunu düşündüğüm zamanlarda ise tüpün diğer ucundaki parlatıcıdan biraz sürüyorum ve daha nemli dudaklar elde ediyorum.

Bu yıl en çok kullandığım iki dudak kaleminden ilki Essence Satin Mauve. Tam benim rengim. Leylak, gül kurusu arasında nefis bir renk. Bu kalemi son yedeklediğimde ambalajının, yapısının ve renginin değiştiğini farkettim. Nedense çok beğenilen ürünlerin sonu hep böyle oluyor. Diğeri de Flormar 229 numaralı, içinde minicik şeftalilik bulunduran pembe, çok doğal bir dudak kalemi. Şeftalilik dozu minicik olmasaydı kendime hiç mi hiç yakıştırmazdım zaten. Bunu daha çok Golden Rose VM 12 numarayla kullanıyorum, birbirlerine çok iyi uyuyorlar.
_ _ _


FIRÇALAR

Real Techniques Allık Fırçası uzun zamandır severek kullandığım, özellikle çok pigmentli allıklarda ve bronzerlarda daha yumuşak, daha doğal bir görüntü istiyorsam elimin gittiği fırçalardan. Sigma F40 Large Angled Contour Brush ise açılı olması ve yüze çok iyi oturmasıyla aşık olunası bir fırça. Yüzüm yuvarlak olduğu için allık uygularken çok yaymadan, yukarı doğru net bir uygulama yapmam gerekiyor ve bu fırça bunu gerçekten çok iyi yapıyor. Siz nereye kadar isterseniz oraya kadar uygulama yapmanızı sağlıyor. Bu fırçaya kavuşmadan önce benzerlerini çok denedim ama hiç birinin F40'la alakası yoktu.

Diğer bir fırça Sigma F35 Tapered Highlighter Brush. Bu aydınlatıcı fırçası olarak geçiyor ama ben en çok göz altlarımı pudrayla sabitlemek için kullanıyorum. Göz çevresine çok güzel oturan, yumuşacık bir fırça.

Son iki fırçam göz fırçaları. Biri Sigma E40 Tapered Blending Brush, genişçe bir karıştırma fırçası. Gözümün katlanma bölgesinde renk geçişi için kullanıyorum. Diğeri ise Sigma E25 Blending Brush. Yassı bir karıştırma fırçası. Bu fırçayla hem farı sürüp hem dağıtma işlemi yapabiliyorum. Ben Sigma fırçaları almak için büyük bir indirim beklemiştim. Aldığım diğer fırçalara ve fiyatlarına göz atmak isterseniz >>Kozmela/Black Friday İndirim Alışverişim<<

Ve tabii ki Beauty Blender... Bütün ten ürünlerimi bu tatlı mı tatlı süngerle uyguluyorum. Ben makyaj yaptığımda yüzümde belli olmasını, kalıp gibi, maske gibi durmasını hiç ama hiç sevmem. Bu sünger işte bunu sağlıyor. Özellikle indirim anında yakalarsanız hiç düşünmeden alın.
_ _ _

kitap

Son favorim ise bir kitap olsun istedim. Bu kitap, kapağında da gördüğünüz gibi eğlenceli, motive edici içeriklerden oluşuyor. Bu zamansız bir kitap, sayfa sayfa okunmak için değil bana göre.


Moralim bozuk olduğunda, canım sıkıldığında elime bu kitabı alıp rastgele sayfalar açıp okumak çok iyi geliyor.


İçinde böyle harekete geçirici sözler, mottolar, yukarıdaki gibi beğendiklerimi koparıp çerçeveleyebileceğim sayfalar ve çok eğlenceli stickerlar bulunuyor. Buna benzer, içinde eğlenceli çizimlerin olduğu kitap önerileriniz varsa benimle yorumlar kısmında paylaşırsanız çok sevinirim.

Benim 2015 Favorilerim işte bunlardı. Eğer buraya kadar okuyabildiyseniz ve beğendiyseniz ne mutlu bana.♥ Sizin favorileriniz neler, en çok neyi beğendiniz?

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.

Hoşçakalın.

Shiny.



Instagram >>@shinelikeglitters<<