Şubat Ayı Favorilerim | 2016

Merhabalar!
Şubat ayı da bittiğine göre favorilerime bakabiliriz.

Keyifli okumalar <3

golden rose velvet matte 32

Şubat ayında en çok Golden Rose - Velvet Matte 32 numaralı mat ruju kullandım. Bununla ilgili bir yazı hazırlamıştım okumak isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz. >>Golden Rose Velvet Matte | 32<<

 •

color tattoo on and on bronze

En çok Maybelline Color Tattoo - On and on bronze farı kullandım. Parmaklarımla uyguluyorum ve bazsız bile çok kalıcı bu farlar. Pratik olması da ayrı bir güzelliği.



yves rocher green tea

Bu ay çok kullandığım koku Yves Rocher - Green Tea

Ocak ayı favorilerimde aynı serinin Cherry Bloom kokusunu göstermiştim. Onu çok beğenince şimdi de daha ferah bir koku olan yeşil çaylı versiyonunu aldım. Şubat ayında özellikle güneşli havalarda çok severek kullandım.

Yüksek koku hassasiyetim var bu koku hiç bir şekilde rahatsız etmedi beni. Güneşi gördükçe kullandım. Tam bir ilkbahar - yaz kokusu bana göre.



yves rocher roll on lotus

Sıradaki favorim yine Yves Rocher'den bir roll-on deodorant. İnanılmaz güzel bir kokusu var Lotus çiçeği özlü olanın.

Bir çok kişi çok ıslak olmasından şikayet ediyor bu deodorantların. Etkisini beğenmesem asla ıslak bir deodorant favorim olamazdı benim de ama çok az uygulamanız yetiyor ve kuruduktan sonra asla ıslanmıyor. Gün boyu kuru ve kullandığım en kalıcı deodorant. Sadece çiçek kokuyorsunuz bütün gün.



palmolive duş jeli kahve hazzı

Bahar tam olarak gelmeden elimdeki sıcak kokulu duş jellerini bitirmeye çalıştım bu ay. Şubatta Palmolive - Vanilya Aşkı duş jelini kullanıp bitirdim ve Kahve Hazzı'na geçtim.

Vanilya aşkının kokusu çok güzeldi ama kahve hazzının içinde parçaçıklar olduğundan hafif bir peeling etkisi bıraktığı için onu daha çok sevdim. Mis gibi kahve kokuyor.



oje

Bu ay en sevdiğim oje ikilisi bunlar oldu. Pastel - 139 ve Golden Rose Jolly Jewels - 104 numara.

Renkleri birbirine çok yakıştırdım. Yakında nasıl göründüğünü de bloga ekleyeceğim.



çikolata

Favori atıştırmalığım ise Kahve Dünyası'nın Frutibonlarından Vişneli Bitter oldu. Vişne ve bitter çikolatanın uyumu harika.



Şubat Ayı Favorilerim'in sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir.

Geçen ayki favorilerime göz atmak için tıklayın. >>Ocak Ayı Favorilerim<<

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Sevgiler.

Shiny.




Instagram >>@shinelikeglitters<<