Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli

Merhabalar!
Bu yazımda göz makyajımı temizlerken mutlaka kullandığım ikinci adım temizleyicimi göstermek istiyorum sizlere, "Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli".

Göz makyajı, genel olarak makyajda en sevdiğim adımlardan. En azından bir maskarasız ya da kirpik dibine kalem dağıtmadan dışarı çıkınca eksiklik hissederim. Derken son göz doktoru ziyaretimde kirpik diplerimde alerji olduğunu öğrendim. -_- Özellikle sorduğumda neyse ki makyaj yapmam yasaklanmadı ama daha aza indirmem gerektiğini söyledi doktorum. Zaten çok da fazla makyaj yapmıyordum ama bu durumda gözlerimi iyi temizlediğime emin olmam gerekiyordu.


Daha önce göz makyajımı temizlemek için severek kullandığım ürünü anlatmıştım. Kirpik diplerimde alerji olduğunu öğrenince ne kadar iyi temizlesem de tek temizleyicinin yeterli olmadığını farkettim. Bu yüzden onu bundan önce ilk adım olarak uygulayıp göz makyajımı kabaca siliyorum. Önce onu okumak isterseniz tıklayın. >>Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici<<

Gelelim Neutrogena'ya;
daha önce Instagram'da da çokça bahsettiğim gibi kirpiklerim düşük ve ben silene kadar ayakta kalması için suya dayanıklı maskaralar kullanıyorum. Bu durumda da normal maskaralar bile pamukla tam olarak temizlenmiyorken, suyla yıkanan bir temizleyiciye ihtiyaç duydum. Neutrogenayı da 'suya dayanıklı makyajı bile tek adımda temizler' ibaresini görüp aldım. O zaman neden iki adımda çıkartıyorsun derseniz, onu da anlatacağım.


Bu şekilde pompalı bir kapağı var ve bu kullanımı oldukça kolaylaştırıyor. Makyajlı yüzümü ıslattıktan sonra bir de kapak açıp ambalajdan ürün sıkmakla uğraştırmaması güzel.

Bu ürünü alma amacım gözlerimdeki makyajı tamamen temizleyebilmekti ama tüm yüzümü de tek seferde yıkayıp temizleyebileceğime sevinmiştim önce. Ne yazık ki beklediğim gibi olmadı. Bir kaç kez denedim, tüm yüzümü ıslattıktan sonra biraz ürün alıp üzerinde yazdığı gibi dairesel hareketlerle uygulayıp yıkadım. Gerçekten yüzümde makyaj adına ne var ne yoksa hepsini söküp çıkardı. Ama makyajla birlikte cildimdeki yağı ve nemi de aldı ki zaten kupkuru olan cildimi çatır çutur bir hale getirdi. Bu yüzden sadece gözlerimi temizlemek için kullanıyorum. Zaten çok nadir ten makyajı yapıyorum ama BB krem, allık ya da bronzer sürdüğümde misel suların çok da iyi temizlediğini düşünmüyorum. Bu ürünün hiç bir kalıntı bırakmayışı gerçekten çok güzel.

Gözlerimi temizlerken Neutrogena'yı ikinci adım olarak uyguladığımı söylemiştim. Bunun nedeni ise suya dayanıklı maskarayı direk bununla yıkadığımda, maskaranın komple çözülüp gözlerimin içine akması inanılmaz göz yakıyor ve gözlerimi açtığımda kıpkırmızı bir manzarayla karşılaşıyorum. O yüzden ben de önce çift fazlı temizleyicimle maskarayı çözüp, kirpik diplerimde kalan kalıntıyı bununla yıkıyorum. Bunu yaparken yine gözlerimi sıkı sıkı kapatıyorum çünkü maskarayı ilk aşamayla akıttığım halde gözüme kaçarsa az da olsa yakabiliyor.


İçeriği ve kullanımıyla ilgiler bilgileri de fotoğrafta görebilirsiniz.

Diğer yazımda da bahsettiğim gibi biz makyajımız temizlendi sanıyoruz ama özellikle göz makyajımızı sildiğimizde ve yüzümüzü yıkadıkça bütün kalıntılar kirpik diplerimizde birikiyor. Çok yakından bakmadıkça görülmediği için de kimse önemsemiyor bu durumu ama malesef kirpik dökülmeleri, iltihaplar, alerjiler çoğunlukla bu sebeplerden ortaya çıkıyor. Bu yüzden makyajınızı iyi temizlediğinizden emin olun.


Temizleyicinin kıvamı da bu şekilde yarı şeffaf, akışkan. Gözlerimi temizlemek için minicik bir miktar iki gözüme de yetiyor. Fotoğraftaki miktar bir pompa, bana bunun beşte biri yetiyor. Gözlerimi yakmaması için çok az alıyorum bir yandan da.

Bu arada suya dayanıklı makyajı iki adımda çıkarıyorum ama normal maskara kullandığım günlerde sadece bununla yıkıyorum gözlerimi, kolay temizleniyor. Özellikle makyaj çıkarmaya üşendiğiniz anlarda büyük bir kurtarıcı. Pamuğa ürün döküp tekrar tekrar uğraşmaktansa tek seferde yüzümü yıkayarak makyajdan kurtulmak çok pratik oluyor.

Neutrogena'nın yüz temizleme jelleri genel olarak benim cildimi kurutuyor, dolayısıyla yüz temizlemek için değil ama gözlerimi yaktığı halde göz makyajımı çok iyi temizlediği için vazgeçilmez ürünlerimden oldu.

Benim Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli 'yle ilgili deneyimlerim bu şekildeydi. Siz bu ürünü kullandınız mı, hakkında ne düşünüyorsunuz? Gözlemlediğim kadarıyla gözleri yakmayan, suyla kullanılan bir temizleyici yok. Eğer bildiğiniz çok iyi temizleyen ve göz yakmayan bana önerebileceğiniz ürünler varsa yorum olarak yazarsanız çok sevinirim.

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Sevgiler.

Shiny.




Instagram >>@shinelikeglitters<<